Pets Carrier & Cerita Nicky Demam

2:20 PTG

 

Kes nicky demam menyebabkan pupel kene bawa dia pergi klinik kan. Kene henjet sekali.. nasib baik nicky ni diam je. Kesian dia tak ada carrier nak bawa dia dah kene kendong je. Tunggu gaji mama memang nak beli pun pets carrier untuk anak-anak mama ni. Duit je non hado.. Tadi suhu nicky 40.6oC ualas.. sian nicky.. harap-harap dia oklah petang ni. ni gambo dia tadi.



dia duduk kat seat depan tapi kejab-kejab kebelakang. lepas tu nyorok bawah seat pulak. tu yang pupel rasa nak belikan carrier. senang sikit.



sian anak mama, dia siap terlentok tidur lagi. kalau tak demam ni mau dia main sana sini tak hingat mama papa. hahaha. makan pulak tak henti-henti. Tapi nicky ni makan memilih juga. semalam bagi Royal Canin punye tak pandang kiri kanan dia makan tapi Royal Canin tu mahal sangat. bagi makan sikit-sikit je. 

P/s: napa orang dengki sangat dengan aku yang membela kucing ni? aku bela tak pakai duit kau orang pun. Walau susah macam mana, aku bahagia dengan anak bulus ni semua. sedih aku. sentap!

You Might Also Like

3 Komen