Kopi Dah Mula Membiang

7:14 PTG

Assalammualaikum

Tidur malamku tak lena..Asyik teringat padanya..

Ceh! Teringat apanye.. tekanan dengar kopi dok meow-meow macam kucing garing...


Gambar raya. Masa tu Puteh hidup lagi..

Kau tengok muka si kopi.. aka.. apis ni. muka cam suci murni je.. tapi bila dia menggatal.. aduii rasa nak lempang je. nasib baik comel terus dapat kiss. Kopi ni pandai bermuka-muka tau. Kalau kita marah dia.. dia buat muka kesian gileees sampai tak jadi kita nak marah dah.

Tapi ini budak keras hati oo. kalau dia nak sesuatu tu. kalau kita tak bagi.. dia nak juga.. last2 korang kene bagi juga.

p/s: kalau dulu putehlah segalanya bagi kopi ni.. sekarang dah takde.. nak bercinton dengan Nicko, nicko kecik lagi hahaha. Puteh dalam kenangan.






You Might Also Like

3 Komen