Kucing Makan Tuan

11:31 PTG

Assalammualaikum W.B.T

Hadiah istimewa dari nicko chalow yang bakal jadi papa :)


macehh nicko untuk hadiahnye. lazat~






berbalut kaki mama dua hari.. takpe nicko.  dua hari je
lepas papa kau belikan mama rantai emas.. terus baik dah..



doktor marah aku pasal apa kene hari jumaat, hari ahad baru pergi klinik. katanya takut ada jangkitan kuman. dia nak cucuk buntutku dengan jarum! aku tak nakk, mintak pil je sebab tak sanggup nak tunjuk buntut comel dekat doktor muda lagi hensem tu. maaf doktor.. i  malu! hahahha. 

sekarang ni kaki aku dah ok. dah tak jalan macam monyet dah. dah normal. kejadian ni jadi sebab aku baru mandikan nicko dengan shampoo kutu. shampoo tu macam panas tau. nicko jadi hot. pastu aku turun bawah umah ambik kucing kawan aku yang nak dikawenkan dengan nicko. aku lepas jab nak ambik kandang. patutnye kene masukkan kandang dulu. bila dah ok baru lepas. tapi nicko nampak terus nak terkam macam kucing gila plus dia tengah hot kan.

takut gile masa tu. aku peluk kucing kawan aku tu sambil lari satu umah. lepas tu nicko nak terkam aku halang pakai kaki aku.. udahnye dapatlah hadiah dari nicko tu.. sakit sebab dalam cakaran dia tu. pastu aku sepak nicko.. lepas tu aku rasa bersalah dengan nicko sebab sepak dia.. 

ingat nak pujuk nicko tapi malam tu nicko tak layan aku sebab dia sibuk layan bini baru (kucing kawan aku tadi namanye omey).. ahai nicko.. kejab marah tapi kejab je kau dah buat pojek! hampeh punye kucing.


bini baru nicko namanye omey. manja gilios. asik kejenye guling2 je. tak macam nicky kopi dan nicko yang degil. pastu omey ni suka dipegang dibelai.. nak jaga pun senang. untung tuan dia bela omey. hehhe

You Might Also Like

4 Komen