Demam

9:55 PG

Assalammualaikum W.B.T


Dah dua hari aku demam ni. aduhai aku tak tahu macam mana boleh demam. Memula sakit tekak je. lepas tu disusuli batuk. Kemudian kahak dan demam terus.. Suara jangan ceritalah kalah THE ROCK. Serius kesian dengan laki aku sebab dia pon demam, tapi bini dia punye ngada-ngada jangan ceritalah. haha. Laki aku demam tapi dia pergi kerja. Katanya nak kejar P1. nak buat roadtax kereta dan motor. nak tak nak tak boleh MC .
 
Aku rasa sekarang cuaca terlalu panas. Aku ni jarang demam teruk. Selalunye sehari je. aku harap bos aku tak marahlah sebab aku ni asik cuti je.

Alamak, kepala aku pening. sekian entri hari ni.

You Might Also Like

2 Komen