Aku Sakit. Sakit Orang Pempuan Biasalah!

9:09 PG

Assalammualaikum W.B.T

Ehem-ehem. testing-testing..


Testing perut dulu sebab 2 hari dah dia buat hal. biasalah bila period mulalah senggugut. aku rasa aku start dapat senggugut ni sejak aku kawen dan makan jamu maharani. ceh! lepas tu aku stop. aku terus dapat penyakit ni tiap bulan.. tapi lepas urut haritu. aku punye period mula lambat dan ni kali kedua lepas urut tu aku punye senggugut macam nak mati.


Paling menyampah, senggugut ni punye sakit sampai tak boleh tidur. sedih betul. aku jadi penunggu malam ditemani nicko yang sedang tidur dekat kerusi sebelah katil aku ni sambil peluk kopi yang tidur dekat tengah-tengah antara aku dengan laki aku. hampeh betul kopi ni..potong stim betul mama kau nak main peluk-peluk dengan papa kau ni!


OMG.. bilik aku ke stor ni.ok sebenarnye kusi ni bapak dia letak tepi sebab nak duduk suapkan aku makan. alamak malu!! aku tak leh bangun. aku suruh laki aku suap. lepas tu sigemuk ni duduk sini. tidur sini selagi aku baring dalam bilik ni. kalau tak, dia lepak atas kepala aku.. 


oh my anak. dah lama tak mandi. petang ni mama mandikan. JANJI.. muka dia penuh cakaran si nicky waktu cubaan merogol. amek kau!!.. 

eh sambung balik cerita sakit perut aku tu.. semalam aku tak tahu nape.. malam tu aku g berak. ceh berak pun nak cite.. tapi something keluar dari bahan kumbahan aku macam lendir pekat gila yang busuk. aku tak tahu sebab aku makan utrim ke benda tu keluar, atau sebab aku makan jamu yang kak rai bagi. thanks kak rai, datang umah aku bagi jamu untuk adikmu yang kesakitan ini. tapi baru makan kot tak kan cepat je kesannye.

sekarang ni aku tengah memikirkan apakah itu sambil aku sedang menanamkan niat untuk mengemas umah aku petang ni dan mengubah susunatur agar umah aku yang sedia bersepah tu kembali bercahaya. ceh!...


You Might Also Like

2 Komen