Ulangtahun Ke 2 Perkahwinan

9:30 PG

Assalammualaikum W.B.T


Semalam genap usia rumahtangga kitaorang yang ke 2. Pejam celik pejam celik, dua tahun dah, menggatal nak kawen cepat kan? hehehe. Dua tahun ni patutnye dah ada anak dah tapi tak apa tuhan maha mengetahui segalanya.. En suami aku kata kalau aku mengandung dia nak buat nasi kunyit aka Majlis Kesyukuran. Ceh! nak mengandung macam mana, buat projek pon malas hahahaha.



Semalam kitaorang takde pun pergi dinner tempat mahal-mahal. Menyampah dengan laki aku ni.. dia kata kita sambut lambat sikit so malam tadi pun takde yang spesialnye pon. Bunga sejambak dua takde pun dia kirim kat aku ni.  Dia memang tak romantik dan tak suka tunjuk care pun. itulah lelaki aku.

Kalau korang mengharapkan dah kawen ni laki aku care habis, sila cari lelaki kaya atau sila tonton cerita korea je. laki aku tak macam tu huhu. kadang-kadang aku konfius dengan laki aku ni. suka ke, marah ke happy ke.. muka tetap macam tu. Toye je!. Tapi takpe aku sayang dia.

Malam tadi aku makan warung tepi jalan je sebab laki aku nak pergi mengurut badan. Dapat pulak tukang masak masak tak sedap. sabarjelah. kalau aku tahu, baik aku masak hehe.

p/s: insyaallah kitaorang sambut kat cold cost morib. tunggu laki aku gaji. sabar. sabar hahaha


You Might Also Like

9 Komen