Ibu Mengandung

9:44 PTG

Assalammualaikum W.B.T

Sejak dua menjak ni aku ketandusan idea nak updated apa cerita dalam blog aku ni. tak habis-habis cerita kucing, keluarga, perniagaan aku. hahah. aku ni bukan jenis rajin jalan. rajin makan tapi nak tangkap gambar makanan punye tak rajin sebab kebiasaannye tak sempat haha.

Ni aku nak cerita pasal ibu mengandung yang dah hampir 1 bulan lebih ni kalau ikut perkiraan aku. oleh sebab ibu mengandung kali ni tak boleh nak check air kencing guna upt, tak de nak scan-scan bagai..jadi aku tunjuk perut lah..

Agak seksi perut ini malahan berbulu-bulu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraa..


seksi tak ualss. nampak nenen! haha nenen kat perut dah tentu-tentu bukan perut aku..
tapi perut budak kopi.


dan papanye si nicko


belumpun kembong si kopi dah ramai cop anak dia ualss. aku tak tahu jadi anak macam mana sebab kopi tu siam. nicko tu DLH.. kalau jadi macam ni bangga mama tau!!


haha tak jadi macam ni pon takpelah. muka zorro ke batman ke lantak janji kopi selamat melahirkan. macam manusia juga kopi ni menidur je time mengandung. tapi takde lak muntah-muntah.. hahah. power la kau kopi. harap-harap lepas ni mama jangkit kau pulak. tak sabar nak timang cucu muahahaha.






You Might Also Like

2 Komen