Dah Nak Jadi Bapak Dah

9:32 PG

Assalammualaikum W.B.T


Pagi tadi aku kasi ceramah dekat bakal papa to be ni. Sejak nak jadi papa ni perangai makin kebudak-budakan. hahaha. asik dok main sana main sini. Berak pun ikut dan dia je. geram betul dia ni.. perangai tak ubah-ubah. Bila kita cakap dengan dia mulalah dia nak jeling-jeling.



Aku cerita tanggungjawab seekor bapa yang berjaya untuk anak-anak dia nanti. entah dia masuk kepala tah tidak hahaha. kejenye makan membuta berak. berak pulak tak nak kat pasir. nak berak kat lantai tempat ampaian tu. jenuh aku hari-hari basuh tahi dia. 

Dia punye pemalas memang melampau. kadang-kadang ajak main dia cuma ulur tangan je.. kopi dengan nicki dah terlompat-lompat dah. nicko-nicko.

You Might Also Like

1 Komen