Misi Pencarian Tudung Raya

1:21 PTG



Sebenarnya dah lama dok cari shawls untuk raya tahun ni. Macam nak nages pon ada sebab madang takde stock je. Pupel berkenanan dengan tudung-tudung kat Radiusite. Tapi tiap kali oder, sold out. Memang tak dibalas email tu tanda tak dapat la tu. huh..

Oleh sebab kecewa, pupel cari kat tempat lain. ni ha jumpe dari Sugarscraf



lawa kan?? dah bayo tapi tak tahulah dapat ke tak.

Aku tak kira walaupun baju aku KUNING, nak juga tudung warna lain hahahaha.
ushar yang lain pulek..


nom nom.. lawanye


lawa-lawa


ger ger..


kalau duit banyak warna ni aku rembat dah!


sebenarnya ada banyak kaler lain tapi madang habis
kali ni kalau tak dapat, mau aku nagesss!!

tak jadi nages sebab Sugarscarf cakap nanti dia pos shawls i
wawawa..




You Might Also Like

0 Komen