Deko-Deko Rumah

10:12 PG



Balik kampung haritu en suami jadi mat bunga sebab nampak je kedai bunga, semua bunga dia nak beli. Nak raya ni kan macam-macam nak dibelinya konon-konon nak hias tapi datang budak 3 ekor tu semua habis tanggal dikerjakan. Pupel pulak sebab geram tak dapat beli frem dekat Ikea haritu, pupel pergi kedai beli frem yang simple-simple kaler coklat kayu lepas tu letak gambar. 


Ni belum gantung lagi. Pupel dah gantung dah tapi buat sebaris atas sofa. Bila dah gantung macam tak lawa pulak hahaha. ada lagi 3 frem tak gantung lagi. 1 frem tu ayat kursi dan 2 lagi frem keratan majalah media hiburan untuk Pertandingan Remaja Berbakat Edisi You Tube yang pupel masuk haritu.


Kemudian en suami beli pasu bunga yang panjang siap bunga-bunga ranting letak kiri dan kanan tv dia. nanti pupel ambil gambo tunjuk. La ni tak ambil lagi sebab semalam lepas siap deko terus membuta. hahahha. sampai laki aku balik aku tak sedar.

You Might Also Like

2 Komen