Hadiah Cabutan Bertuah Majlis 'Bertemu & Beramah Mesra dgn Audy'

8:32 PG

 

Ingat pupel ada pergi majlis 'Bertemu & Beramah Mesra dgn Audy' tempohari dalam entri INI. Pupel ada janji nak tunjuk hadiah yang pupel dapat kan?? nindia...


Pupel dapat 2 cd audy sorang satu. Dapat baucar puma bernilai RM100. Dapat sehelai baju US. Dapat beg comel AVRIL LAVIGNE dan sehelai beg Pink. Yang pupel menang ialah 2 beg comel tu dan baju bernilai RM100. yang baucar puma tu pupel dapat free je sebagai pemenang pada hari tu :)

Pupel dah dengar habis dah CD lagu audy ni. Ada 2 tak silap lagu yang pupel suka tapi paling pupel suka ialah : Lama-lama Aku Bosan.


Audy Lama Lama Aku Bosan Lirik

Dia hadir di saat ku jenuh
Dan saat ku butuh dirimu
‘tuk berikan rasa rindu
Yang telah lama sirna

Dia selalu memberiku cinta
Dan selalu damaikan jiwaku
Oh nyamannya hatiku
Bila ku bersamanya

*
Karena dirimu telah jauh
Bisa-bisa aku pergi dari dirimu

**
Lama-lama aku bosan
Bila kamu selalu tinggalkanku
Hampanya diriku jadi tak menentu
Lama-lama aku bisa jatuh cinta kepada dirinya
Maafkanlah aku yang tak bisa menunggu dirimu

Rindu rindu yang selalu datang
Dan kinipun telah menghilang
Kau bukanlah lagi seseorang yang ku tunggu

Back to * **

Back to **

Lama-lama aku bisa jatuh cinta kepada dirinya
Maafkanlah aku yang tak bisa menunggu dirimu


You Might Also Like

0 Komen