Dia Datang Selepas 10 Hari Lewat

9:42 PG

 

Ni cerita minggu lepas. Minggu lepas jadi minggu paling pupel excitedlah. mana taknye.. Dalam sejarah pupel lambat datang period sampai 10 hari. Ingat hari seterusnya ia berjaya dikekalkan rupanya..Rupa-rupanya.. "Ku sangkakan.. panas berpanjangan.." hahaha. Datang juga dia hari ke 11 tu. hahaha.


-gambar takde kene mengena dengan cerita.

Kesian juga tengok en suami tanya "napa lewat datang yang??" dengan muka sedih haha. Itu tandanya tak ada rezekilah tu. Lagipun bulan lepas gila padat. Tapi setiap bulan pun pupel sangat padat ni. Tahun ni rasa macam tak sesuai kot untuk dapatkan baby. Rezeki tuhan kita tak tahu tapi kalau Dia kata belum, belumlah.

Sekarang pupel nak ajar diri ni supaya sentiasa positif..positif.. dan paling penting agenda nak kuruskan badan harus diteruskan. Cuma tak start2 lagi ni. apa nak jadi tak tahulah. Tengok badan sendiri rasa loya dah. Takde shape langsung. Berat jangan cakaplah.. Takpe, akan ku buktikan aku boleh kurus.

Hurm.. macam lari tajuk je entri ni tapi apa nak dikata. lalalala.



You Might Also Like

13 Komen