Bila Handphone Hilang..

4:34 PTG

 

Azab rupanya hilang hp. azab sangat. 1st dah tentu-tentulah merana RM2250 beli Galaxy Note tu berakhir dengan kehilangan yang penuh tanda tanya. Lepas tu merana lagi bila..


Nak mintak no tepon orang ni bukan senang beb. Nasib baik galaxy tab masih ada simpan no-no orang penting. No-no yang tak ada kemudiannya kenelah mintak cepat-cepat. susah karang kalau orang tepon. Nak angkat no tak dikenali ni bukan amalan pupel haha.

Pasal pupel hilang note tu, pupel cuba mempositifkan diri. Kalau benda tu memang jodoh dia dengan pupel setakat 6 bulan dia nak buat macam mana. Kalau betul la note ni hilang. Memang pecah rekod HANDPHONE pupel hilang kali pertama dalam sejarah.


Bye-bye note. Jodoh kita sampai disini je..
Moga-moga kita berkesempatan berjumpa lagi.
Huwaaaa --> sisa-sisa sedih

Nak beli hp baru lagi lepas ni? No la kot. serik!!! pupel nak tunaikan keinginan untuk hadiahkan suami pupel hp baru. itu yang penting sebab hp suami pupel tu kalau call langsung tak dengar apa. tunggu hari masuk gaung je tu. sian dia tapi bila suruh beli baru malasssssssssss. alasan dia.. masih boleh guna. So pupel nak belilkan dia je hp baru tu pon kalau ada duitlahhh.. Ni tak nampak bayang duit pon lagi. Sopsop.

p/s: cabul mulut aku bila sebut "sian tab takde yang nak guna."

You Might Also Like

5 Komen