Supplements Untuk Mengandung

8:14 PG

Assalammualaikum W.B.T

Dulu bertekad sungguh nak makan ubat untuk persediaan mengandung tapi dah lama aku tinggalkan. Hahaha. dalam entri INI, aku ada cerita aku makan Iberet Folic:


Tapi aku kecundang hahaha. Kemudian kesedaran timbul balik. Hampes aku ni. hampesh!. tapi sekarang aku disiplin habis makan hari-hari. terlupa je aku sanggup telan biarpun malam-malam. Pedulik apa aku janji aku makan. hahaha. Tadi ada kawan bagi obimin.

Murah betul rezeki aku sejak merancang nak hamil ni. ramai bagi ubat free. i like!!! Dengan itu aku akan sungguh-sungguh makan benda ni kehkeh.  Aku paksa juga kawan aku si tasha tu makan sampai aku angkut obimin ni g kat dia, aku dah janji nak ngandung sama-sama dia. hari-hari aku wasap tanya dia dah makan belum tapi minah ni asik skip je. nak kene bobok ni!.






You Might Also Like

8 Komen