Kopi Jadi Ibu Susu

4:42 PTG

Assalammualaikum W.B.T
oHOIII. lama dah tak cerita pasal anak bulus. Ni nak cerita la ni. pasal si Kopi yang dah naik pangkat jadi ibu kucing pulak. Bukan pasal dia mengandung sebab dia tak de pakwe lagi tapi pasal dia jadi ibu susu kepada Nicky Chalow. Nicky ni macam lembam sikit. en suami pun cakap nicky kucing lembam. dia agak ketinggalan sikit. rupa-rupanya budak tu macam nak mama dia lagi. sian betul. Masa beli dah 4 bulan tapi masih berperangai nak susu. agaknye tak puas menyusu dulu.
Jadi dia pantang tengok kopi baring mesti dia akan:
itulah dia.. kadang-kadang smpai tertidur. kopi pulak ada masa dia melayan ada masa dia terajang nicky. kesian. apa yang dia hisap tu kompom2 tak kuar susu tapi kalau buat dia tidur dan senang hati dah ckup bersyukur. tapi aku la kene pujuk kopi hahaha. upah ayamlah upah sardinlah. hampeh betul kopi ni.

sian nicky.. sekarang aku layankan je apa dia nak. baru-baru ni dia kene buasir kot. bontot macam merah-merah je. tak dan nak bawa pergi vet lagi. tak sempat. semoga nicky ok je..sekarang setiap minggu kene mandi. berak sempelet je, pon setiap kali sempelet kene bersihkan. kalah jaga anak oiii. hehehe.. penat lelah berbaloi bila gentel2 dia dan dia manja2 dengan kita. :)

You Might Also Like

2 Komen