Oh Crepe Durian

10:12 PG

Assalammualaikum W.B.T

Adohai keinginan aku makan crepe terlaksana!!. hoyeh. maceh kak Myza sebab sudi buatkan aku crepe ni. aku nak buat tapi laki aku tak bagi aku beli duyan! mecik betul. Sebenarnya laki aku tak bagi beli sebab dia kata sekarang tak sesuai. tunggu gaji baru boleh buat haha. kitaorang dalam rangka berjimat cermat. Gaji lama lagi oii. Sejak kereta rosak haritu.. kesakitan poket kami amat dirasai.

Ah merepek. aku nak cerita crepe kak myza buat ni. aduhai. sedapnye... aku makan laju je dalam mulut. ikut hati nak makan banyak lagi. over betul. Aku tak sempat nak ambil gambar crepe tapi gambar orang makan crepe adalah hahaa.


amboi anne aku suruh kau buat gaya makan crepe, kau buat gaya model ye.


bila suruh buat gaya makan terus tak nampak crepenye. haha mum to be pieja comel je.

kesimpulannye, sedap je aku rasa hahahah. dapnye crepe!!!!

You Might Also Like

5 Komen