MUSIM KUCING SAKIT

10:15 PG

Assalammualaikum W.B.T

hAIGOO. hari-hari hati manyak lisau! lisau sebab my baby meow tak sihat. Kopi masih lagi selsema dan sakit mata plus doktor cakap dia ada demam sikit. Doktor terpaksa injet dia.. sudahnye kandungan dia 50-50. Harap kandungan dan kopi sama-sama kuat.  Semalam kopi lepas injet dah nampak aktif.. mintak makan dengan kita. kalau tak melepek je. selera makan dia pun bertambah-tambah..


  sian kakak! idung bashah

Semalam bawa pergi jumpa doktor diam dia dalam kereta. pergi dengan nicko sekali sebab nicko pon sakit mata. aduhai..




alim-alim kucin dalam kereta kene juga kurung kalau tak, habislah kereta penuh bulu dia.. dalam kereta kali ni tak banyak songeh  kalau tak membebel je. dah la mama kau ni strees hadap jem. lepas tu kereta depan tu agaknye memasak dalam kereta kejab-kejab kereta dia undur.. kejab-kejab undur. dah la kat bukit. nasib baik mama ko bawa kereta auto. kalau bawa biru kompom mama ko diam tak cakap-cakap sebab takut kereta mati (dah bertahun bawa kereta masih trauma dengan bukit kalau bawa manual.)


sejak aku pergi Klinik Tanya Sama Vet tu, sampai sekarang sakit je mesti cari depa sebab aku rasa depa vet terbaik setakat ni. tanya je apa mesti jawab.. tak macam 1 vet lagi tu dah la charge mahal lepas tu tanya satu hapah tak jawab. aku jadi konfius dibuatnya.

nilah nicko.. sian dia mata sempelettt.. 


ni dia tak tidur pun. aku cakap kat dia mama nak ambik gambo
buat-buat macam tidur..
pastu dia posinglah!
bagus anak mama sorang ni. boleh jadi model!
zoom mata dia


iyannye iyeeeeee.. dah sapu ubat doktor bagi semalam. dah nampak macam elok sikit. semoga cepat sembuh nicko sebab adik ko si nicki tu punggung dah naik-naik. suara dah garau-garau. seram mama.. dia nak kawen tu.




dan nak bagitahu satu benda.. papa dah letak jaring dekat tingkap. dah boleh buka tingkap.. hoyeh! anak tak leh kuar dahhh..



You Might Also Like

1 Komen