Lamanya Saya Tak Hapdate Blog Ini

10:23 PG

Assalammualaikum W.B.T

Eheh.. lamanye tak berhapdate.. lantak kaulah blog.. hahaha. 


Minggu lepas tak de mood sangat nak updated bagai.. hati dah kelaut je.. minggu lepas balik kampung. mengambik si baby baru.. uhuii baby baru dah mai. terus bangun awal pagi semata-mata nak pergi kerja bawa baby baru. Pukul 7.19 dah kuar umah. panaskan enjin 5 minit. ceh!! geli ketiak aku. JLJ aku en suami punye.. dia bawa g kerja sebab roadtax motor dah mati haha..




smart tak? aku tak berani lagi nak bawa kereta ni sangat sebab auto. dah bape tahun bawa manual. tapi aku beranikan diri juga. senang je upanye tapi bab nak brek terus mengenjut tu aku tak minat. hahaha. cuma pagi tadi aku kecewa sebab terlanggor divider dekat bestment. haha nasib tayar yang langgar bukan sport rim. kalau tak menagish aku tepi keta.. sabarjelah

aku tak rasa aku akan parking kat bawah tu selamanye tapi tulah bila fikir abang ipar aku jaga kaw-kaw punye, aku terus rasa sayang nak biar dia berpanas hahaha. masa ambik keta ni tengok meter baru 30k walaupun dah dekat 3 tahun lebih dia pakai. 

eh aku balik kampung ritu bukan pasal nak ambik keta je tapi nak tengok abang aku yang tengah sakit tu. alhamdulilah dia dah ok dah cuma kulit dia masih mengelupas. kesian dia. aku tengok dia putus tunang sangat frust tapi ex tunang dia happy gile babi. celaka betul betina tu. geram aku. kaki kikis!! mak anak sama je. apa nak jadi dengan dunia ni entah. 

aku dulu bercinta juga tapi aku bukan mengikis duit lelaki. bila dah kawen aku pon tak pernah kikis duit suami aku kecuali kalau aku nak oder online duit dalam akaun takde, aku clik2 la cimb cliks laki aku hahahhaa.. 

kesimpulannye: hidup perlu ada perubahan biarpun sedikit. uh! aku sakit perut pulak. dah 2-3 hari bahan kumbahan aku tak berjaya dibuang dengan cemerlang. sekian. (p/s: bos aku asik meeting je... rindu pulak hahaha)

You Might Also Like

1 Komen