Jatuh Cinta dengan Jai Courtney

6:48 PTG

Assalammualaikum W.B.T

Haritu ada tengok Jack Reacher. Konon tengok sebab ada Tom Cruise. lepas tengok, tak tengok tom pon tapi mula tengok Jai Courtney. Tapi dia jadi orang jahat. Jahat pon jahatlah. tapi dia suet (muntah) hahaha. Puas aku google gambar dia dalam tenet tapi banyak gambar tak hensem pulak muahaha. Tapi tetap suet bagi aku lah. aku cakap kat laki aku yang aku dah jatuh cinta kat jai courtney ni pastu nak ajak dia tengok A Good Day to Die Hard sebab ada dia ni hahahaha. 


Aku cakap dengan laki aku yang aku suka mamat ni sebab bibir dia merah suci murni macam tak merokok. hahaha sedangkan aku perli laki aku tu..tulah dia isap rokok dulu kuat sangat (Sebelum berhenti merokok) dah bibir biratttt.. hahaha


Aku cakap gitu laki aku tak jeles pon. memang takde perasaan betul. hahaha. Oh Jai. Jai.


You Might Also Like

0 Komen