Bola

10:14 PTG

Assalammualaikum W.B.T

Hari sabtu lepas kitaorang pergi tengok bola. Haha siap pergi dekat Stadium. Tiket kawan en suami belikan dulu.. so kitaorang tunggu kat sana ambil tiket. Tapi mereka sampai lewat, so habek kau..kami dapat duduk kat belakang gol sana. Penuh gileee orang dekat stadium. pulak tu kawan-kawan en suami ajak naik tingkat 3 sana. gigil lutut aku panjat tangga tau!! geram je..


Tengok ha punye ramai. yang kosong tu harus kene kosongkan..kang ada bertelagah penonton Indo vs Malaysia kat situ kang. hahaha.


Ni ha en suami aku yang berkobar-kobar nak pergi tengok!!

Masa tengok bola tu geram betul dengan dua ekor mamat ni. Geram juga dengan 2 orang polis ni. kesian ramai yang tak nampak sebab diorang berdiri. lepas tu, bila ada bro tegur, dia cakap kalau polis buat, nape dia tak leh buat??? so kalau nak marah dia, marah polis tu dulu. siot betul. ikot hati nak je aku tolak mamat tu dengan polis-polis tu juga!

Time tengok bola tu aku dah macam apa terhendap-hendap belakang bontot2 mereka tu. geram betul. Sudahnye kurang nampak macam mana bola pertama boleh gol! hoho. geram!!.. ok layan je gambar kat bawah ni.. 


Beria-ia laki aku bersorak! muahaha Gol la katakan!!


Semangat!!!

Ni pulak gambar masa nak balik!!. hubby dengan kawan-kawan dia.


Dan lagi.



Bola-bola, nasib baik menang!!
Go Malaysia Go!!


p/s: sejak dah kawen, apa suami minat, kita sokong je haha. seronok gak tengok bola ni hahaha!

You Might Also Like

2 Komen