Budak Meow Erk Erk

8:40 PG

 Assalammualaikum W.B.T

Ingat tak aku cerita dalam entri INI pasal besen budak meow berak? haha itu pun nak ceritakan? ni ha  aku nak tunjuk gambar besen tu, dimana menjadi tempat berak budak meow aku yang gelebus2 dah tak nak bekas biasa sebab dah tak muat!!!


lihatlah dunia!! nicko separuh je besen tu! punye besar budak malas tu.
yang aku tutup putih tu ada tahi dia.. kang korang tengok meloya pulak
aku tutup siap-siap.



Besen ni aku basuh seminggu sekali. tahi aku tapis. tapi seminggu sekali mesti tukar baru punya. sebab budak bulu kuat berak. boleh kata sehari 5 kali aku membuang tahi dia dalam besen ni. Tapi budak ni satu peel sekarang dimana dia berak dalam bilik air juga. nasib bilik air senang aku nak jirus..


Bila bela kucing ni rumah aku automatik akan nampak serabut/busuk/kotor, tapi kenelah rajin bersihkan. Aku pun takdelah rajin mana, bergantung pada tahap kerajinan juga. Penat memang penat tapi nilah kawan-kawan aku kalau laki aku balik lambat. Lagipun aku memang suka kucing. Laki aku dah pesan, nak bela pandai-pandai sendiri. So dari makan, tahi, mandikan, kemas semua aku. Dia akan tolong kalau dia rajin. muahahaha..

Aku sayang semua anak-anak meow aku macam aku sayang diri aku sendiri.. hahaa

You Might Also Like

2 Komen