Ociba Seputeh Susuku Demam

2:33 PTG

 

Ociba Seputeh Susu atau puteh jarang demam, jarang diam.
makan pon boleh tahan kuat tapi sejak balik dari perjalanan jauh. rasanya sejak puasa kot
dia mula lain macam..



Gelang kat leher dia pun aku terpaksa buka
sebab bapak dia marah.
lagipun nafas dia laju2 pulak.serem


malam tadi aku bincang gan laki aku. dapatkan kebenaran dia nak g bawa g klinik. dia kata ok sebab puteh ni anak manja dia. kalau kopi tu dia tak heran sangat tapi budak putih ni kalau laki aku tengah buat apa pun dia folow bapak dia ni kecuali pagi-pagi time bagun tidur, memang aku juga dia cari. (kalau kopi, aku mandi, tutup pintu dia menjerit2 dari luar. sudahnye kene biar regang sikit supaya dia nampak aku. tak senonoh punye perangai!)

Tadi pergi klinik, doktor cakap budak puteh ni demam. Huh... kene enjet, makan 3 jenis pil ualls dan kene tukar makanan lembut buat masa sekarang. Sian aku tengok time dia kene enjet. sedih pulak. macam anak sendiri dah aku bela budak-budak tu.. time dia sakit aku lak over sedih.



aku harap bebudak ni setia dengan aku sampai bile-bile.. amin


You Might Also Like

2 Komen