My Sarapan

9:46 PG

Assalammualaikum W.B.T

Mantuk mata aku ni ha. sekarang kerja aku nak membutoooo je. Balik rumah je aku mula pengsan. Semalam balik umah masak TOMYAM uals. tapi lepas makan sesuap dua, perut rasa nak meletop pulak. menci aiii.

Pagi-pagi ni aku sarapan :


ni gambar semalam
tapi aku memang minum air ni pagi tadi
acikan letak gambar ni hahaha.
pastu aku makan:


roti sweetie ni memang kesukaan aku dari tahun 2008 lagi. aku mulai suka roti ni masa aku kerja dekat 7E puaka dekat kajang tu. Aku masa tu tade duit. so makan roti ni jelah.. hahaha. semalam pergi kedai kat 5R4 tu ada jual. so aku beli 2 peket. pagi ni je habis sepeket. oklah tu haha.

Sekarang aku dah tak boleh nak makan berat-berat. nanti anak lemak aku marah. terus aku tak selesa sepanjang hari. Sedih. Mulut kata mau, perut kata tidak!

You Might Also Like

0 Komen