Korang Pernah Buat Tak?

8:34 PG

Assalammualaikum W.B.T

Semalam aku nampak exboyfriend aku zaman sekolah menengah post gambar baby. anak dia.comel sangat. aku dengan dia sekarang biasa-biasa je sebab cinta zaman monyet ko faham-faham jelah. tak de perasaan pon. Aku ni laju je komen, apa namanya lelaki ke perempuan. hahaha..

Apa yang terjadi? takde sapa balas pertanyaan aku tapi bini budak tu terus add aku. gerger. aku approve je sebab aku tak kisah orang dah nak request friend kan? haha.

tapi...........


lepas dah approve aku rasa macam, "eh kenapa dia add aku pulak, aku komen gambo anak je" hahahha. ke nak berkenalan. aku rasa kompom dia ushar2 gambar aku ke, wall aku ke.. hahaha..

korang pernah buat tak??? hahaha.
aku pernah je ushar2 facebook laki aku. mana-mana PEREMPUAN tu aku tak APPROVE.. tapi aku terus REMOVE. POWER tak kuasa isteri. hahaha lariksssssssssss...


p/s: nasib laki aku tak marah hahahaa,



You Might Also Like

2 Komen