Wajarke Aku Buang Je Shoutbox??

9:14 PTG




Menyampah.. aku menyampah!

Blogger sekarang haram! macam haram. Bukan nak kata apa sebab pupel dah berblog lama kot walaupon bukan dengan blog yang ni, adanya shoutbox patutnya lagi memudahkan kita sesama blogger untuk saling berhubung tapi la ni ................ blogger kita mula gila duit. Gila nak banyak income churp-churp, says atau apapun pengiklanan lain. 

Sudahnya, shoutbox aku jadi mangsa kau kan? lepas tu bila kita ni dengan baik hati datang mood nak blogwalking, punyelah klik sekali keluar iklan jadah tu? haram lah duit korang dapat ye. haram aku cakap sebab tak rela hati aku klik kau tahu tak??
Korang contohilah blogger-blogger yang pandai buat entri untuk dapatkan income. Bukan dengan cara korang main rawak je siap letak link. Paling teruk, siap pm dekat fb kita suruh klik iklan2 dia.

Wahai sahabat sekalian, Banyak cara untuk kita dapat income. Cara baik atau tak. Kadang-kadang kita tak sedar perbuatan kita sebenarnya tak elok. tak baik. Kalau orang tak redha terklik, haram hukumnye ye... Belum lagi yang buat link lain..Sekali kita klik nak baca cerita mereka, 3-4 window says/churp-churp keluar.

Sekali lagi aku nak cakap : HARAM.. paham?? Kali ni memang sakit hati sampai aku rasa nak buang shoutbox aku tu. Kan dah kerana nila setitik rosak banyak susu dalam botol!

You Might Also Like

11 Komen