Demam

12:11 PTG




Akhirnya.. akhirnya...
aku demam juga. Dah lama tak rasa demam gini teruk
Selalu sehari dah baik.

Hari pertama demam ialah semalam. semalam masih boleh cool lagi. Hari rabu sebenarnya dah ada tanda-tanda masa bangun dari tidur. Tak tahu kenapa sebab seingat aku, malam tu kami makan dekat dengkil. Minum air teh ais. Lepas tu aku pergi Uptown kajang. lepas tu cakap dengan en suami yang aku haus tapi dia cakap minum kat rumah je. lepas minum air mineral terus tidur. bangun esok dah tak larat juga. Tapi ada agenda perlu diselesaikan semalam. Demam-demam tetap pergi.  Lepas tu pupel pergi klinik swasta. Ingat satu hari je demam. Sekali hari ni makin teruk. Suara terus tak ada. Kepala pening jangan cakap. Sampaikan tak masak. Semalam en suami yang masak. Kesian kan?

Hari ni aku pergi klinik kerajaan pulak sebab semalam pergi klinik swasta dah kene RM50. Ger!. Pergi klinik kerajaan free je. Menyesal aku g klinik Mediviron tu. Ingat kita ada kad panel klinik suami punye tempat kerja boleh la guna. tapi hampesh! Dia cover en suami je aduhainye pon!!.

Hari ni pupel pergi klinik kesihatan di presint 3. Bagus ualls, tak ramai orang. lengang. So orang sakit macam pupel ni tak delah tambah sakit kalau pergi klinik macam klinik presint 9 tu.


p/s: sekarang musim orang demam. sila berhati-hati ye:)


You Might Also Like

5 Komen