Bye-bye .com

1:31 PTG

السلام عليكم 

안녕하세요!!

Selamat tinggal dan selamat jalan kepada .com. Maaf bukan tak nak meneruskan khidmat .com tapi aku mengalami masalah nak buka blog sendiri di pejabat.  Yelah aku ni bukan rajin sangat dah nak buka blog kat umah bagai. Kat umah aku sibuk nak kemas umah, masak nasi, basuh baju dan selebihnya layan korea kat ONE'SHD channel 339 tu hahahha..

Tak ada maknanya kalau aku nak updated blog kat umah dah sekarang. Kalau kat opis ni menaip-menaip buat macam banyak kerja je hahaha. Tapi sebab asik tak boleh buka je.. aku buang .com. Sian kawan-kawan yang nak baca blog aku ni. HAHAH ada ke yang nak baca.. 



Dua tahun kot aku pakai .com. alahai sedih pulak. nak renew pon dah naik harga. kalau dulu cuma RM45 je sekarang dah naik RM50++ SETAHUN. yela mana da benda murah dalam dunia ni.  tapi aku letak url blog pupeliyana.blogspot.com . tambah blogspot je jejeje..

aku ingat nak tukar nama blog aku ni. dah tua-tua ni geli pulak baca nama blog pupeliyana bagai. tah apekebenda semua ni. hahahaha. tapi kang ada yang tampar aku laju-laju sebab guna nama tak sama ni. hahahaha..

eh peninglah aku fikir. so aku biar jelah bukan ada pon yang nak baca aku merapu kat sini...  oklah tak tahu nak taip ape. lepas makan big burger tapi mata tak boleh membig dengan jayanya. mengantuk je aku rasa... nak belajo (korea) pon kelaut dah ni.. 죄송합니다



You Might Also Like

0 Komen