Daftar Perniagaan SSM

10:41 PG

Assalammualaikum W.B.T


Alhamdulilah. Hari ni aku setel buat pendaftaran perniagaan. Senang je rupanya. Aku pergi SSM di KPDNKK Putrajaya pukul 8.15 pagi. kul 9 dah dapat dah.. tak sampai 1 jam. 8.15 pagi lum kira aku g isi borang lagi.. dekat 8.30 juga baru ambil nombor. untungnya tak ramai orang uals.

Aku daftar untuk 1 tahun dulu. RM70.. aku tak buat banyak tahun sebab jimat muaaha, kang tahun depan aku renewlah.. duit banyak nak guna untuk benda lain..



Alhamdulilah nama pilihan pertama aku LULUS.. takde yang guna. so terus boleh proses untuk pendaftaran..



Siap dah. number perniagaan aku ialah 002204825-A. senang je.. memula aku nak guna nama ZAMA ENTERPRISE gabungan nama laki aku dan aku ZAkaria & MAzliana tapi aku cancel sebab aku rasa nama ZAMA tu dah banyak orang guna. maaf ye en suami. lepas ni, AKAUN BANK pulak. tapi yang tu leceh sikit. nantilah aku fikir nak buat..

Berita baik untuk pembaca blog pupeliyana.com!! 
Nak beli tudung lawa-lawa??Nak jimat??? nak lagi murahh??
Segera ke Tudung2U sekarang dan buat pesanan anda
Jangan lupa masukkan kod baucer dibawah untuk mendapatkan potongan sebanyak 15%!!
PPL2013

(Baucer sah sehingga 31 Mac 2013)

You Might Also Like

9 Komen