Makan-Kenny Rogers ROASTERS

4:00 PTG


Semalam aku ajak suami makan dekat -Kenny Rogers ROASTERS konon-konon 1st time la makan bersama dekat sini dengan beliau. tapi maklumbalas yang diberikan : 1ST AND LAST TIME. lepas ni memang aku malas nak ajak suami makan makanan pelik-pelik sebab walaupun dah balik rumah dye akan merungut yang makanan tu tak kene dengan selera beliau dan mahal. kau tahu la laki aku ni jimat ceremat orangnya dapat makan berdua kene RM50++ memang mengamuk. ni bukan kali pertama kot sebab sebelum ni masa makan STEAMBOT pun sama lepas tu terus menyesal sekejab kene ceramah..lepas tu hormon jahat datang, buat lagi kene marah lagi. huhu. Jom la korang ushar apa kami makan.


muka tak puas hati kene paksa makan kat sini.


muka budak kene marah x_x


aku makan yang ni 
dan suami pulak :


air pulak :
aku minum ini :


dan suami ambil summer :


muffin:



balik kekenyangan dengan makanan dan nasihat muhasabah diri dari suami supaya jangan makan mahal-mahal lagi T_T








You Might Also Like

6 Komen