Biotherm

10:22 PG

Assalammualaikum W.B.T

Ingat tak ritu aku ada cite aku menang set Biotherm dekat entri sebelum ni. Tengoklah entri lama aku kalau rajin. Menang dari majalah EH! Sebab aku ada join contest diorang. Sejak akhir-akhir ni dah aktif balik masuk contest. Dulu lepas dapat setahun punye stok mandian, stok shampo, stok makeup terus malas haha ni dah masuk balik. Plus laki aku pon sokong aku masuk tapi aku masuk suka-suka je dari dok hadap facebook je kan baik kita masuk mana3 contest free lak tu haha. Ok nilah hadiah yang aku dapat :


Set ni lengkap kot. ada pencuci dia, penyegar, pelembab, ada yang kat mata tu.. pastu yang nuit2 tu. haha aku ni kurang arif pasal benda-benda macam ni tapi sebab kakak pujidepom kata benda ni mahal (memang mahal sebab benda ni dinilaikan RM950) so aku pakailah walaupon aku kuatir nanti dah best pakai nak beli duit kopak. tapi aku pakai sikit-sikit harap dapat tahan dua tahun haha sebab aku dapat 2 set siap bagi kakak pujidepom lagi hahaha.. pastu aku ajak dia beli bekas kecik-kecik ni untuk senang bawa g opis haha. gigih betu. ala 3 biji bekas ni tak sampai 5 hengget pon. comel pon comel sebab kaler pepel

ok selepas aku pakai produk ni aku rasa best juga. pastu tak yah pakai bb cream dah pakai bedak je nampak macam dah pakai bb cream plus aku rasa macam dah kurang sikit minyak goreng pisang kat muka aku ni hahahhaa.

 

Gambar ni aku pakai semua benda tu dan bedak serta makeup macam biasalah lipstik, celak dengan pemerah pipi. abang aku cakap nampak lubang jerawat. hampeh tu bukan lubang jerawat tapi liang roma aku besa lah!! gerrrrrrrrr

You Might Also Like

1 Komen