Hadiah Tak Terduga

3:39 PTG

Assalammualaikum .WBT

Sangat gembira aku today sebab dapat hadiah tiada terduga gitu.. Lama dah tak masuk contest.. tibe-tibe masuk terus menang. Kali ni aku menang dari Asia Media TV. Dulu aku rajin masuk contest Asia Media TV tapi selalu menang hadiah tiket wayang dengan baju tak pon tiket mandi desawaterprk ke, tapi kali ni sejak dah lama tak join tibe-tibe join terus menang besar..

Memula tak berangan pun nak menang tapi saja-saja jela buka facebook Asia Media TV konon-konon nak join. tibe-tibe nampak nama winner dah diumumkan. apa lagi cecepat lah buka. tapi macam rasa tak menang pon. sekalitu :

 

No dua tu macam nama aku tapi kita kenelah call dulu betul ke tidak. upenye betul i menang. hahahaha. baru jab tadi sempat g ambil (kebetulan hari ni hari terakhir untuk collect hadiah ni, nasib sempat).. tereng!!! aku menang kaler pink sebab masa sms untuk jawap soalan dia tanya 3 soalan dan suruh pilih nak yang mana.. hehehehe!!! i like pink! 


 Tak silap harga pasaran jam ni dalam RM370. Alhamdulilah. aku mang suka jam casio ni :)
ist time i ada BABY G uals!!. ni pic aku yang orang Asia Media TV letak dalam fb mereka :)


hyelah perut. ko lebih menunjul dari jam yang aku menang!
syukur ya allah atas rezeki ini
sebenarnya ada menang 1 lagi. set Biotherm bernilai RM950..
belum ambik. dah ambik kang aku buat entri..



You Might Also Like

2 Komen