Orang Pakai Pengilat Kuku Dekat Kuku.. Tapi Aku??

9:06 PTG

Assalammualaikum W.B.T


Nilah jadinye kalau takde kerja.
ceritanya aku sayang case hp ni tapi udah kotor..


case ni beli kat daiso. RM5 je.. teruja beli benda ni RM5
10 hari bising dekat si pija dan kak nad. nasib diorang layan
warna pulak pink-pink manja.
bahasa tangan ni asik kerja potostet kertas je mang tak sucilah..

so kita pon buat projek bagi dia lawa sikit.
haritu ada beli pengilat kuku,
nak tunggu cuti nak pakai tapi fikir balik malas sebab malas nak cuci
menyusahkan jeeee..


warna kegemaran jangan dilupa. purple dan seangkatan dengannya.
selain daritu.. bahan utama..span!!


 memula letak kaler putih-putih melati dulu
putih tu ada blink-blink sikit. sapu kasi rata.. lepas tu tenyeh kaler purple pulak



lepastu aku letak kaler pink-pink sikit
last sekali letak kaler putih melati sikit dekat bahagian berbukit bukau tu!!..
siap!!!



 yeh! dah boleh pakai dah!!
kelas kau jahh..
case hp pakai pengilat kuku! 
sekian..


p/s: RM2 je.. hahaha

You Might Also Like

6 Komen