Entri Takbur : Sukernyeee Beg Baru Titeww!!

10:56 PG

Assalammualaikum W.B.T


Dulu aku ada menceceh nak handbag MK kan?????? ada kat entri ni (kalau rajin tekan leeee) aku berkenan dengan satu beg tu kan??????? beria cari kan???? tapi tak beli hahahahaha!!!!..


tapi aku beli beg lain sebab aku berkenan dengan reka bentuk dia. mehmeh. lepastu siap request nak purple kalerrr nasib si nini @ Thesupernini melayan.. dapat pulak dia cari yang purple idaman kalbu aku.. syukur..



harga dia aku pejam-pejam je sebab aku bayar dua kali
tapi laki aku dah geleng-geleng kepala.
aku beli dah ada masalah dengan abg posmen baru aku beritahu.
aku pesan kat dia kalau takde duit jangan suruh aku jual beg aku ni
aku sayang!! hahaha


ceritanya aku suruh nini pos dekat kampung aku sebab konon-konon nak pakai time raya. pastu punye lambat lah haii pos laju ni dekat kampung dia tak hantar terus. dia hantar dekat pejabat pos dulu baru abg posmen hantar. hari ahad aku ajak laki aku g pos marang. tak sampai lagi. hari isnin dah petang pukul 5.15 baru posmen sampai itupun lepas aku nak menagis tepi katil sebab beg tak sampai lagi. seksa betul batin aku dibuatnya. nasib sampai. jadilah dapat pakai raya hahahaa. 


mantik tak???


hari-hari aku rasa nak pakai beg ni!!!
oh! purple!!!

dah-dah lepas ni aku tak boleh beli bag lagi dah!! menci betul sebab aku kene simpan duit hehehehe.. lagipun aku bukan ada duit pon cuma cara aku, kalau ko nak apa ko berkenan tu, simpanlah duit bayar dua kali pon takpe 14 kali pun tak pe janji jangan curik dah la.. lagi aku sebenarnya dah tak leh cakap apa dah. dia tak marah pon cuma dia membebel je. sebab beg ni lether berbulu. dia cakap nanti kalau tumpah air manis jangan nages sebab aku ni jenis comot. makan comot asik bersepai sana sini.. 

dan aku berjanji. ini bag last lepas ni aku puasa 3 tahun tak beli bag sebab aku nak poses anak pulak hehehhee.

p/s: aku rasa entri ni takbur. MK je pon. orang lain LV PRADA takde buat entri. lantaklah aku punye sukalah hahahha.blog aku hahaha


You Might Also Like

0 Komen