Membunuh Perasaan

9:21 PG

Assalammualaikum..

Dua tiga menjak ni hati tisu betul. sedih.. menagis.. memendam rasa.. marah.. menyampah semua ada. Aku jarang ada perasaan macam ni kalau ada pon aku pendam.. sebab aku jenis perasan kuat tapi hakikatnya balik umah aku nages sorang-sorang. Ala tengok hindustan pon aku nagis juga. Korea apatah lagi.

Kadang-kadang aku rasa hidup aku tak ada tujuan. Mungkin bila dah berumur 25 tahun dan dah berkawen nak masuk 3 tahun memang ginilah perasaan.. Lagi kau tak ada sesuatu untuk kau jadikan tujuan dalam hidup. Kalau ada anak sekurang-kurangnya kami laki bini menghabiskan masa dengan zuriat sendiri daripada orang cakap aku banyak membazir dengan tengok wayang dan tengok tv.

Serius.. balik rumah. terus masak. Kene siap sebelum pukul 6.30 sebab nak tengok korea pukul 6.45 cerita Great Doctor yang ada Lee Min Ho. lepas tu sambung pulak cerita Incarnation Of Money pukul 7.45 sampai 8.45 lepas tu sambung pulak The Strange Housekeeper sampai habis. Kalau hari rabu-khamis The Strange Housekeeper takde ganti dengan The Inheritors. Hari-hari macam tu sambil melayan 4 ekor anak bulus dekat rumah tu. Laki aku pulak jenis melayan. dia kalau takde bola dia layan cerita korea aku kalau tak dia layan bola sorang-sorang kat tv depan itupun kalau abang aku tak ada dekat rumah. Macam tulah hari-hari.

 Aigo.. memang ada sesuatu perlu diubah dalam hidup ini. perlahan-lahan dan berhati-hati.

.....tibe-tibe aku takde idea nak taip apa..





You Might Also Like

2 Komen