Masuk Wad

3:48 PTG

Assalammualaikum W.B.T

Hari ni aku ambil 4 jam pergi hantar laki aku yang manja tu daftar masuk wad. Asik sebut takut jarum je laki aku tu. kene oprate masuk plate kat tangan dia. takut bebeno.. hahhaa. Dia masuk wad Ortopedik 3C.. bila datang je semua dr macam xsited terlebih... "eh itu zakaria dah masuk ke?? wah dia dah ada dalam wad ke? hahahah. bangga laki aku semua dr jadikan dia retis kejab padahal dalam hati dr tu tunggu ye tak sabar nak godeh tangan u. eee takut..



Masuk-masuk je nurse suruh tukar baju spital. bebel dia asik cakap baju tu besar lah. apa lah.. eii laki aku ni memang mengada-ngada plus manja pahamlah anak bongsu...aku layankan je. kang kalau dia kuar ayat "hantar abang balik rumah mak" tak ke penat aku nak drive 8 jam sorang-sorang???



Siap je salin baju ada nurse datang buat penerangan. bagus nurse dalam wad ni tak macam nurse dekat kaunter bawah macam singa belagak nak mampos. lepas tu ada doktor sebaya aku datang ambik darah. susah laki aku punye darah nak keluar. pekat pulak tu. lepas tu kene cucuk jarum nak masuk air. part ni kelaka sebab 2 kali dr cucuk tak berjaya. laki aku kata sakit nak mamposss.. dia nak suruh doktor pasang kat kaki. boring je doktor tu tapi dia macam tak pandai buatlah.. tangan pun gigil-gigil. udahnye boring dia pergi makan sebab geng-geng dia dah berkumpul dekat laki aku ajak dia makan. DASAR. haha

Laki aku dapat wad berdua sebab guna Micares. Kilang dia bayo semua. syukur boleh guna sampai 6k. kalau tak mana nak cari berK-K sebab plate pergelangan tangan dia je dah sama harga dengan GUCCI BOSTON kaler pink yang aku minat tu (tutup mata jab)



Dia duduk dengan sorang pakcik tua yang kuat tidur dan bersendo..KROHHHHHHHHHHH KROHHHHHHHH bising oo. Redha jelah..Katil pulak kecik!! aku tak dapat nak tumpang tidur malam ni. aku tidur atas kusi jelahh.. sopsop.. nasib i dapat tunggu tau tapi kene isi borang. oklahtu.

Rata-rata doktor ortopedik kat hospital putrajaya tu semua baik-baik tak sombong tapi NURSE masyaAllah garangnyeeeeeeeee.. Doktor dia marah macam balaci dia je. sabarjelah..

Doakan pembedahan ni berjalan dengan lancar ye. Amin :)

You Might Also Like

3 Komen