Anak-anak kene kurung.

9:54 PG

Assalammualaikum W.B.T

Kejab je dah 6 Ramadhan.. kejab lagi raya. ni bukan nak cite pasal raya tapi pasal anak-anak aku kene kurung. HAHAHA. kejam tak aku sebab kurung diorang? ni aku buat untuk mengawal kebersihan dekat umah aku yang kian jauh kian hilang. hahaha.



Amboi kau nicko!! tidur atas sofa.

Maaf anak-anaku sayang semua.. semua kau masukkan dekat dalam kandang besar yang aku beli RM399 tu. dah lama jadi perhiasan harap harga je mahal!!!. sekarang dah jadi tempat tidur makan dan berak anak-anak tersayang. hahhaa.


Tingkat atas tu Nicky dan Micky.. TIngkat kedua si kopi.. last sekali nicko dan micko. Tapi aku baik hati untuk kembar hitam (micko micky) aku bagi bantal buat diorang membuta. memang sedaplah dia..


 Kan sedap kan? anak-anak itam ni nak kene letgo dekat orang yang boleh bela dia. ada sapa-sapa nak? kadang-kadang nicko pon sibuk duduk situ..


Tak padan kecik! hahaha. nicko dah tak dapat nak lepak-lepak macam ni lagi:)


amboi ko tidur tiru gaya mama ko dah kenapa? tapi dalam kandang pon mentido juga dia ni


kopi kat bawah tu tunggu masa nak keluar.

nicky paling cool sebab dia paling tak kisah kene kurung. baik nicky ni walaupun agak lembam sikit. cuba panggil dia ajak teman berak kompom dia tunggu sampai kita sudah berak hahahaha.

kesian tengok depa kene kurung tapi nak buat cam ne. mama nak jaga kebersihan ualls.. bebudak ni bukan apa, rajin mengemas sangat. letih mama nak buat sepahkan balik hahahaha. akhir kata terimalah jelingan manja dari nicko!


sampai hati mama buat kami begini.. coi!!

You Might Also Like

3 Komen