~ShomeyShayang~

8:10 PG



Sekarang ni pupel dah jadi gila bayang 24jam asik bukak blog ~ShomeyShayang~  je
Gila kelakar ok. ni gara-gara terpengaruh dengan kak Rai lah ni haha

Bukan apa, ~ShomeyShayang~  ni adalah blog kucing-kucing versi ada dialog.
macam bebetul mereka cakap pulak.
Dah tu semua kucing-kucing dia comel!! geram betul.
Antara dialog letest dalam blog ~ShomeyShayang~  ialah:

Assalamualaikum..






























Boleh baca kat SINI


Korang nak baca banyak lagi dialog kucing yang best moh la terjah ~ShomeyShayang~
pupel tahu ramai yang minat kucing gak kan kan kan

You Might Also Like

2 Komen