VAIO PINK :) - Lappy Kesayangan Pupel

1:00 PTG


aku dah lama sangat nak beli lappy sejak lappy akusi compax tak lagi dalam tangan. good bye sayang.windu kamu compax tapi antara kita.. TAMAT..hahahaha.. sekarang antara wishlist tahun ni dah tercapai. terima kasih KWSP sebab bayar balik duit potongan aku sepanjang 3 tahun berkhidmat dengan kerajaan kerana memilih SKIM PENCEN. hahahahaha.

Ini dia si VAIO PINK aku tu.. menawan sebab warna dye pink. purple tak ada pulak. yang ada biru, putih, pink dah hitam. aku berminat kaler putih tapi sekali tengok ada pink, i hangkut terus tapi suami cakap, "abang malu nak guna laptop ayang". hahaha. tak sedar diri beli PSP pun kaler PURPLE..


VAIO VPCEG28FG 
Intel Core i5-2430M Processor 2.4o Ghz
With Turbo Boost Up to 3.00 Ghz
Window 7 Home Premium (GA-bit)
Memory 4GB/Hard Disk Drive 500 GB

You Might Also Like

13 Komen