Aktiviti Semalam - Cuti Sempena Demam

10:00 PG


Walaupun demam semalam, dan cuti tak bermakna aku ni boleh duduk diam dekat rumah. hai sumpah bosan. kalau tak pening memang dah pergi kerja dah tapi suami cakap tak nak kerja atau tak larat jangan paksa-paksa diri so semalam selamatlah mencutikan diri hehe.

Semalam petang sambil tengok cerita korea dekat TV2, aku sempat buat purse comel yang tak ada tujuan tak tahu nak buat apa. haha saja-saja je godek-godek dekat rumah ni. so jom cuci mata :)


pandangan depan dan dibawah ni pandangan belakang.





You Might Also Like

9 Komen