Adnan Merempit Kali Ke 2 Kat Pawagam Hari Ni. Jom Tengok :P

11:00 PG


Hari ni Dato' Nan Pecah panggung kan? hahaha. ala Adnan Sempit 2 lah, Tak sabar betul nak tengok ni tau tapi suami dah pesan awal-awal mungkin tak dapat tengok hari ni atau jumaat, so tak payah nak merengek-rengek nak tengok awal-awal. kahkah. mungkin pupel akan tengok hari sabtu malam kalau tak ada apa-apa menghalang. Insyaallah.


Mesti korang pun tak sabar nak tengok kesinambungan Adnan Sempit ni kan, sama ada besh macam dulu ataupun sebaliknya Apapun, Dimana Ada Highway, Disitu Ada Tol, so sebelum tengok kenalah sediakan duit dulu beli tiket. hehe

p/s: hari ni orang kerajaan gaji selepas 5 Minggu tak gaji.. lega...

You Might Also Like

6 Komen