Setelah Lama Tak Memakai Jam.. Casio Vintage Gold Jadi Pilihan

10:58 PG

 

aku selalu berangan-rangan nak pakai jam. bukan apa aku ni jenis suka beli jam tapi tak pakai. jam yang dibeli pulak murah je. so kalau tak pakai memang tak menyesal haha. Tapi ada satu jam tu memang akuriki dah lama. suka sangat. aku nak beli yang tipu-tipu punye tapi dikekang hebat oleh en suami. katanya kalau dah tipu pun RM50 baik beli yang ori kalau RM200++ pun sah-sah ori.

So haritu en suami bawa pupel pergi kedai Casio.. so kami pun membeli sebijik jam ohsem yang akuminat giler tu. akubajet dalam RM150 je sekali tu jam tu RM225.. Gerrr.. minat punye pasal. aku hangkat juga. :)


Memula nak batalkan niat beli Casio Vintage Gold ni sebab lari bajet kan. konon nak beli jam lain tapi yang jarum la.bukan digital.tapi dapat ayat baik punye dari suami:

"macam lah ayang pandai tengok jam yang ada jarum tu"

ok fine.. aku memang tak pandai tengok jam biasa ok.. huhu kalau tengok juga mesti aku kira, 5,10,15...... tak ada bakat betul nak baca jarum jam hahahah!

You Might Also Like

7 Komen