Bos Baru Lagi hikhik Edisi Ku Tabahkan Hatiku

3:47 PTG

السلام عليكم 
안녕하세요!!

Haritu aku ada ceritakan pasal bos aku bertukar.. Amboiii.. lepas balik cuti tak nampak terus nii.. Bila jumpe kat lif ex bos cakap "ala massss saya tak sempat nak datang ambil barang.. "saya dah masuk bahagian baru.. nanti free saya datang ye... u macam mana?"..


thanks bos bagi chenyolXO ni. muahhh.
eh.. hand cream..


Bos..bos.. im here stuck kat sini tak leh g mana-mana. Admin pun dah maklumkan sambil garu kepala cakap "awak stay disitu buat masa ni jaga bos baru.. eh sapa bos baru awak tu"

Ha yela-yela. CC pulak cakap "awak jaga EN A" tapi TKB cakap "eh bukan u jaga EN A" tapi yang datangnya "PUAN B" tapi oklah A Ke B Ke C Ke janji aku ada bos dah okey dah.. tak serabut kepala aku orang asik tanya "u macam mana" "u jaga sapa" "u buat apa".. i nak jawab.. "i ngantuk nak tidur la kat bilik pam susu.. asyik"

Kat tempat baru ni aku suka satu benda. Kat sini aku dapat draf surat.. HAHAH gile lama tak draf surat. Fail kes datang suruh draf surat melompat aku buat terus siap.. Ceh sekarang datang kerja ONTIME. jarang MERAH.. pastu balik ONTIME.. Tengahari keluar ONTIME.. bagussss..

Pasal bos baru.. setakat ni aku anggapjela aku punye bos ada 2. Encik A dan Puan B. Sekarang aku dah buat kerja untuk Puan B. Puan B ok. bos muda ualsss. memuda dah jadi L54. Tahniah.. (M). Untuk Encik B dia tak pernah sekaliponnn bagi aku kerja.. Biasalah lelaki ni suka buat kerja sendiri macam bos lama aku dulu.. Apa khabar en KBO? Alhamdulilah masuk AGC ni bos sumeeeeeeeeeee baik sebenarnya. Aku pelik nape ramai orang tak nak masuk AGC ni hoii, mehlaaaa tukar dengan aku!!!..

p/s: macam biasa masalah aku ni 1 je.. macam kambing masuk kandang lembu. Aku payah nak sesuaikan diri dengan keadaan,, payah nak berkawan dengan orang. Aku bukan sombong tapi aku tau YAN mesti tauu napeee. owhhh yan.. time ni aku rindu ko.. muah muah que putehhhh barulahhh puteh.




You Might Also Like

0 Komen