Kembali BerUTRIM

11:03 PG

Assalammualaikum W.B.T

Lama rasanya aku tak cerita pasal perkembangan aku berutrim. aku rasa tak kurus-kurus.. yang kembang cuma badan aku. aku akui start stop kejab haritu kerana masalah penyakit lain, aku punye berat naik.. tapi aku syukur sebab ramai tegur badan aku kurus padahal berat aku biasaje.. Mungkin berkat berutrim hari tu dalam sebulan.. berat tak banyak turun tapi shape badan tu ada. perut pon tak sebuncit selalu walaupun masih buncit! hahaha.

Pagi ni aku berutrim agak lewat. dah kul 8.30 tapi takpe janji perut tengah kosong.


Macam dulu, aku masih minum perisa limau sebab sedap dan bila masuk tekak bestnye rasa.
kemudian gapkan sejam dan ambil air teh dan biskut..


Aku bukan diet pon selalu aku bantai je makan apa aku suka tapi sejak akhir-akhir ni buat rugi je aku beli sarapan sebab aku tak leh makan pon. tah kenapa. last-last aku bagi sarapan aku kat abg mus.. tak pon masuk dalam tong sampah. rugi.. so aku tunggu makan tengahari jelah...

sekarang badan aku dengan berat 88kg:


dan aku yakin sikit nak pakai peplum! hahahaa


ceh!! tak kurus lagi rupanye.. 
bila nak ramping ni!!

You Might Also Like

2 Komen