Handbag Putus Ger..

6:19 PTG

Assalammualaikum W.B.T


Lama aku nak tulis entry ni tapi malas je 24jam. 

Aku sebenarnya sedih sebab handbag coach yang aku beli tak sampai 1 bulan tu dah jahanam. Ni lepas balik terengganu haritu.. aku perasan yang tempat sangkut tali untuk sling tu dah putus. Menyampah pulak. baru pakai berapa kali. tapi tempat sangkut tu memang kecik bebenoo..

Beg tu aku tak de letak benda berat pun.. dah putus .. Hmm.. sakit jiwa pulak aku.. sebab laki aku dah membebel tahap apa dah memekak dekat aku. Hari ahad lepas dia ikut aku.. sebenarnye aku yang ajak dia pergi hanto beg tu dekat butik nak suruh depa repair.. 

Warranty 1 tahun kan..tapi diorang cakap diorang cuba buat kalau tak boleh diorang tak repair. kenapa tak mention kalau takleh diorang ganti lain. baru sangat kot!! ke memang tak kan ganti?? akan pulangkan yang asal tanpa betulkan? aku pun tak surelah! aku tak pernah beli beg coach sebelum ni. 1st time beli dah jahanam... terus rasa nak blacklist je. gerrrr..



ko tengok dekat gambar kat atas tu..kecik je kan tempat sangkut dia tu.. tah macam mana leh tanggal :( dah kene marah dengan laki aku. paling berat aku rasa aku bawa powebank je kot :( sedihnye sedihnye.. sekarang bertapa lah beg tu untuk direpair..


You Might Also Like

2 Komen