Mini Keyboard

10:15 PG

السلام عليكم 
안녕하세요!!

Ohoiii.. hari ni nak tunjukkan korang benda baru. benda baru. ye.. baru beli sebenarnya. Tengok tajuk pon tahu dah kan. Oleh kerana perangai malas menjadi-jadi kankan. Perangai tengok korea sambung dekat TV pastu malas nak bangun semata-mata nak menaip.. itu yang dok terbeli mini keyboard ni.



Harganya kalau fikir mang mahal dalam RM80 macam tu tapi kalau fikir senang memang senang. hahaha tahap kemalasan pon bertambah-tambah jadinya. Setakat ni aku guna oklah aku suka cuma button dia kecik je. n bagusnya kalau kita tengah tengok korea tu, keyboard ni mode sleep. so jimatlah beteri plus beteri keyboard ni cam beteri hp. leh cas.. hehehe.. 

You Might Also Like

0 Komen