Annyeong..Annyeong.. Gud Bye

4:17 PTG


السلام عليكم 
안녕하세요!!

Dua tiga menjak ni tak de mood betul aku nak menaip dekat blog ni. Nak kata bz tak juga tapi aku sibuk layan perasaan, layan perut aku yang kedesup kedesap sejak akhir-akhir ni.. Layan sedih.. Yelaaaaaaaaaa... aku dah takde bos!! 

Ha gitu sudah jadi setiausaha bos aku tu. Naik pangkat ualss. lama dah tahu tapi surat penempatan dia tak kuar-kuar. sementara menunggu hari-hari dup dap dup dap. Bila dah tak de ni macam gile bayang pon ada. Semua pegawai lelaki lalu aku nampak macam bos aku. Kalau ex bos aku baca mesti dia gelak kuat-kuat.

Yela sepanjang aku keje memang dia bos yang ketiga.. tapi tulah, selalu aku yang dok tinggalkan bos. perasaan meninggalkan tu tak sama dengan ditinggalkan. bila ditinggalkan gini ibarat lagu tanpa irama gitu.

Seorang bos yang baik. tak banyak kerenah. Tak pernah marah. Memang alhamdulilah sepanjang keje dengan dia, aku rasa dia sangat-sangat baik. Tapi kadang-kadang bila aku hilang, dia cakap "Mas, tadi si polan-polan call"..eh macam aku lak bos. terbalik pulak dia yang dok angkat call aku. huwaa malu pon adoo..

Aku harap bos aku tu berbahagialah kat tempat kerja baru. Tak stress3 dan dok menghabiskan masa kat court dengan bundle2 bertingkat-tingkat. Bos baru lom ada. yang ada pon memangku. Tapi ada potensi terus jadi bos tu. Hakhak.. yang memangku pon baik jugaaa.. cuma bila aku dok aras 13 dia aras 8 aku rasa macam kehilangan payung tempat berteduh..

Terus rasa nak buka lagu jiwang karat. Sungguh.. aku meroyan sekarang ni.

p/s: bos baru cakap kita sabar sekejab.. insyaallah lepas ni ok.. baik!!..

You Might Also Like

0 Komen