어려운

9:05 PG

السلام عليكم 

안녕하세요!!



Ku begini seperti selalu
Membilang waktu berlalu
Entah berapa lama
Aku tak sedarinya
Berapa lama harus menunggu..

Aku mimpikan suram cahaya
Bertukar cahaya indah
Semoga tiba hari 
Bersinar ruang hati
Menyuluh arah jalan kembali..

Ku tunggu angin perubahan
Barat utara timur selatan
Meniti doa malam dan siang
Teranyam semula ikatan

Sayang semuanya hanyalah mimpi
Kenyataannya langit dan bumi
Aku disini engkau disana
Sayup jauh terpisah

Entahkah kerana sayangku
Entahkah kerana sabarku
Ku menunggu..

Air mata dan senyuman 
Antara mimpi dan harapan
Adakah rindu semilu mengiris kalbu

Yang terlalu menyayangi
Akhirnya terkorban diri 
Menyedari itu aku putuskan
Pasrah pada tuhan

Masih lagi seperti selalu
Membilang waktu berlalu 
Semoga tiba hari 
Bersinar ruang hati
Menyuluh arah jalan kembali..

Siti Nurhaliza - Ku Menunggu Lirik
p/s: aku suka dengar lagu ni kalau ada masalah.
tak kira apa pun masalah. lagu ini umum..

You Might Also Like

0 Komen