Aku ketagih korea

10:43 PG

Assalammualaikum W.B.T

Aku ni boring. laki aku tengok bola aku tak dapat tengok astro udahnye aku buka laptop layan korea. Kemudian... aku akan mengalami satu masalah iaitu.. aku nampak suami aku yang hakikatnya berwajah bergini:



terus menjadi seperti Kim Hyun Joong



dua-dua dah kaler ijau..

sekarang aku memerlukan cara untuk membangunkan aku dari mimpi indah ini. laki aku selalu ketuk kepala aku dah cakap mana ada lelaki macam citer korea tu semua tipu ahhaha! ni semalam aku jadi minat dekat Kim Hyung Joong sebab tengok Boys Over Flower kat maduu. 

Sorry peminat korea semua kalau aku lambat nak follow up cerita korea ni. aku sebolehnye akan kurangkan tengok cerita korea ni sebab en laki aku tak suka. dia suka aku tengok korea sebab aku tak kacau dia tengok bola je.. puiiii




You Might Also Like

1 Komen