My Sayang

4:18 PTG

Assalammualaikum .W.B.T

Aduh sakit badan aku gara-gara buat bundle. nak tercabut. nasib 3 je. kalau 10 aku menagis tepi binding tu. sengal pulak badan aku hari ni haha. aku nak cite pasal sayang-sayang aku ni. sapa lagi anak buluslahhhhhh. semua dah beso..


mama kopi yang manja
kuat mengamuk nak makanan sedap-sedap
perasan dirinya manusia.
pening mama layan kamu kopi!


alhamdulilah anak tak berapa nak dara si nicky chalow dah sihat
ritu doktor sahkan dia kene pendarahan dalam rahim
now dah lompat sana sini dah


nicko yang kuat kawen ni macam biasa cool je
kuat memancut time orang ramai datang dekat rumah
buat malu je. muka dah hensem perangai serabai,
nicko!!!


ni aku 360kan pic aku dah micko
budak micko dah gemuk dan boleh dipegang.
kalau duli sombong


bawah bapak atas anak
depa selalu main macam tulah
nicko sayang anak-anak dia alhamdulilah



last ni pic pagi tadi sebelum pergi kerja
tinggi ni aku kene jengketkan kaki nak ambik pic depa berdua tidur atas kandang
sungguh aku tak terdaya nak pisahkan mereka berdua


You Might Also Like

1 Komen