Iphong Vs Noteng

9:56 PG

Assalammualaikum W.B.T


Sejak tukar iphong ni.. laki aku dok gelakkan aku je
dia cakap ingatkan beli HP mahal makin besarrrr tapi makin lama makin kecik

Sejak aku kawen dengan laki aku.. ni hp ke 5 kot aku beli.. 1st tu hp biasa je lepas tu aku beli galaxy tab yang memula keluar baling anjing mati tu.. lepas aku rasa berat dan membosankan.. aku beli note. lepas tu ilang.. beli ace plus.. asik buat masalah beli note2 kemudian aku ambik iphong sebab macam minat pulak.. sampai sekarang laki aku dok gelak.. pulak tu yang jahatnye dia pergi jual hp dia HTC tu dengan kawan dia.. memang dengki!! dan dia memang nak pakai note2 aku tu. tapi tak sangka lak dia bebetul jual htc tu. aku baru nak ngecek!


Balik dari kampung haritu tengok en suami dah pakai note siap buat wallpaper DON'T TOUCH MY PHONE!!.. memang ditujukan buat aku yang suka godek2 hp dia.. geram!!!! lelaki memang tak suka letak pic kita jadi wallpaper kan. 10 kali aku tukar 10 kali dia ubah. gelam!! sekarang aku kene gelak sebab hp aku lagi kecik dari hp dia. siot betul!!


aku sukalah iphong ni. sofware dia cun bagi aku tapi pleaselah APPLE..buatlah ipong size besar sikit. susah aku nak taip. taip S asik A aje. sudahnye semua typo. habis kene gelak 1 kampung.. hahhaa. tu casing hp aku tu.. aku beli kat kedai RM15..pastu akak aku marah sebab lambang amerika. udahnye kene paw dengan anak sedara aku boom sticker.. terus semua hp yang ada berboom sticker.. haha cun kan? :P

p/s: sebenarnya bos aku pakai ipong5 itam. aku nak juga tapi putih :) cun tak?

You Might Also Like

0 Komen